2013.04.07.
11:34

Írta: emmerp

Beköszön

Az a belső feszültség egyik tárgya, hogy állandóan idióta szóviccek jutnak eszembe. Teljesen maguktól jönnek, tárgyuk, felbukkanásuk ideje teljesen esetleges. Sokat gondolkodtam, hogy miként használhatnám őket. Mivel rájöttem, hogy sehogy, arra jutottam, inkább leírom legrosszabbakat. Ne csak a közvetlen környezetem és én szenvedjek tőlük...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uhbakker.blog.hu/api/trackback/id/tr15205268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása